Lisää sitten tilausvahvistuksesi kaupasta osoitteeseen order@shippii.com ja vastaanota tarkistuslinkkisi sähköpostitse
Lisää sitten tilausvahvistuksesi kaupasta osoitteeseen order@shippii.com ja vastaanota tarkistuslinkkisi sähköpostitse
Kuinka voimme auttaa sinua?
Toimitustiedot
Ennen kuin otat yhteyttä asiakastukeemme paketin seurannasta, pyydämme tarkistamaan seurantalinkin, jonka lähetimme sinulle, kun lähetyksesi oli valmiina kuljettajan noudettavaksi.
Tilauksen lähetysseuranta saattaa pysyä muuttumattomana pidemmän aikaa. Kuljettajat, joiden kanssa työskentelemme, eivät käytä GPS-seurantaa. Tämä tarkoittaa, että seurantapäivityksiä ei välttämättä näy useampaan päivään tilauksen ollessa kuljetuksessa paikasta toiseen. Siksi voi kestää useita päiviä, että seurantalinkkiin ilmestyy päivityksiä sen jälkeen, kun kuljetusyhtiö on noutanut tilauksen kaupan varastolta.
Viivästykset kuljetuksessa riippuvat valitusta kuljettajasta ja ovat kuljettajan vastuulla. Shippii kuitenkin auttaa lähetysten seurannassa ja autamme sinua tarvittaessa reklamaation ja rahanpalautuksen kanssa.
Arvioidut toimitusajat eri maihin:
Suomi: 7-10 työpäivää
Tanska: 4-7 työpäivää
Ruotsi: 4-7 työpäivää
Huomaathan, että toimitusajat saattavat pitkittyä esimerkiksi sään, tilausmäärien, tullin, tai muun vastaavan syyn takia. Normaaleissa olosuhteissa toimitusaikaa Suomeen voidaan pidentää 10 päivällä ja Tanskaan sekä Ruotsiin 5 työpäivällä. Toimitusaikaa voidaan kuitenkin pidentää sen lisäksi. Jos seurantalinkissäsi ei ole päivityksiä ja viivästys on merkittävä arvioituun toimitusaikaan nähden, otathan yhteyttä asiakastukeemme lisätietojen ja avun saamiseksi.
Kun tilaus on valmiina toimitettavaksi, käyttämämme kuljettajat ottavat sinuun yhteyttä tekstiviestitse, sähköpostilla tai puhelimitse ilmoittaakseen sinulle, milloin tilaus toimitetaan.
When the order is ready to be delivered, carriers we work with will either contact you via SMS, email or by phone to let you know when your shipment will be delivered.
Ovikoodi
Mikäli kuljettaja tarvitsee ovikoodin päästäkseen asunnollesi, sinun pitää lisätä se Shippiin kassalla sille varattuun kenttään. Jos jätät kohdan tyhjäksi, eikä kuljettaja sen takia saa toimitettua tilaustasi, Shippii ei voi antaa sinulle rahanpalautusta kuljetuksesta.
Rahanpalautus
Jos et saanut tuotteitasi, koska ne vaurioituivat tai katosivat kuljetuksen aikana, Shippii auttaa sinua rahanpalautuksen kanssa. Sitä varten tarvitsemme sinulta kopion kaupasta saamastasi laskusta, sekä tiedon siitä, mitä tuotteita et vastaanottanut. Shippii laskee rahanpalautuksen kuljetuksesta saapumattomien tuotteiden painon perusteella, jotta nähdään, muuttuuko kuljetuksen hinta.
Reklamaatiossa kadonneiden tai vaurioituneiden tuotteiden osalta, on pakollista täyttää pyydetyt tiedot nettisivumme reklamaatiolomakkeeseen. Jos olet täyttänyt kaikki pyydetyt tiedot ja reklamaatio hyväksytään, teemme rahanpalautuksen. Rahanpalautus saapuu tilillesi 2-5 päivässä riippuen pankistasi. Teemme rahanpalautuksen joko käyttämällesi maksutavalle, tai teemme tilisiirron pankkitilillesi Wisen kautta. Jos seurantalinkissäsi ei ole päivityksiä ja toimitus on merkittävästi viivästynyt, otathan yhteyttä asiakastukeemme saadaksesi lisätietoja ja apua. Ohjeistamme myös lukemaan toimitusajoistamme täällä FAQ:sta.
Shippii ei voi tehdä rahanpalautusta, jos haluat peruuttaa kuljetuksen sen jälkeen kun se on lähetetty. Tämä johtuu siitä, että Shippii tarjoaa palvelun, joka katsotaan siinä kohtaa suoritetuksi.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Jos haluat tehdä peruutuksen, mutta tilaus on jo lähtenyt varastolta, emme pysty perumaan kuljetusta. Koska Shippii vastaa vain kuljetuksesta, tavaroiden palauttaminen kaupalle on sovittava heidän kanssaan, eikä tapahdu Shippiin kustantamana.
Jos haluat peruttaa tilauksen, ennen kuin se on lähetetty, pyydämme ystävällisesti ensin perumaan tilauksen kaupan kanssa. Sen jälkeen vapautamme varaamamme summan takaisin tilillesi. Summan pitäisi olla käytettävissä välittömästi.
Jos lähetys on palautunut, voinko saada rahanpalautuksen?
Jos kuljettajan on palauttanut lähetyksen vaurion tai muun vastaavan takia, voimme tehdä rahanpalautuksen kuljetuksesta. Pyydämme ystävällisesti täyttämään reklamaatiolomakkeen nettisivuillamme, jotta voimme käsitellä asian.
Emme voi tehdä rahanpalautusta kuljetuksesta, jos lähetys on palautunut sen takia, ettet noutanut lähetystä ajoissa, et antanut ovikoodia, tai muusta vastaavasta syystä.
Jos paketti on palautunut, voiko Shippii lähettää sen uudestaan?
Tässä tapauksessa otathan yhteyttä tukeemme, jotta voimme tarkistaa, voimmeko tehdä uudelleenlähetyksen. Riippuen palautumisen syystä, uudelleenlähettämisen maksaa joko Shippii, tai asiakas.
Lähetystietojen tai toimitustavan muuttaminen
Kun tilaus on maksettu, emme voi muuttaa toimitustapaa. Toimitustavan muuttamiseksi tilaus pitää peruuttaa sekä kaupassa, että Shippiillä ja sen jälkeen sinun pitää tehdä uusi tilaus. Tätä ei voida tehdä, jos tilaus on jo lähetetty. Puhelinnumeron tai osoitteen muuttaminen voidaan tehdä, ennen kuin tilaus on lähetetty. Voit tehdä sen ottamalla yhteyttä ja muistamalla antaa tilausnumerosi.
Vaurioituneet tai kadonneet lähetykset
Mikäli saat vaurioituneita tuotteita, tai jos kuljettaja on ilmoittanut vaurioista, toimi reklamaationteko-ohjeiden mukaisesti.
Vaurio:
Näkyvät vauriot toimitusta vastaanotettaessa, tai kun noudat paketin noutopisteestä. Nämä tapaukset tulee ilmoittaa meille välittömästi.
Jos havaitset vaurioita toimituksen jälkeen, otathan valokuvan ulkopakkauksesta, sekä pakkauksen sisältä niin, että on selkeästi nähtävissä, miten tuotteet oli pakattu. Ota myös valokuva jokaisesta vaurioituneesta tuotteesta. Tarvitsemme myös paketin numeron, joka löytyy lähetystarrasta viivakoodin alapuolelta.
Vaurioista tulee ilmoittaa meille 4 päivän kuluessa, muuten reklamaatio voidaan hylätä. Otamme reklamaatioita vastaan nettisivuiltamme löytyvän reklamaatiolomakkeen kautta. Teemme kaikkemme lähettääksemme sinulle vahvistuksen reklamaatiosta ja tehdäksemme sinulle rahanpalautuksen 5 työpäivän kuluessa.
Katoaminen:
Täytähän reklamaatiokaavakkeen mahdollisimman pian, jos pakettisi on kadonnut. Saat vahvistuksen reklamaatiostasi ja rahanpalautuksen 5 työpäivän kuluessa.
Huom!
Kuljetuksen aikana saattaa olla äärimmäisiä sääolosuhteita, jotka saattavat vaikuttaa tuotteisiisi. Shippii ei kuitenkaan voi ottaa tästä vastuuta, sillä on myyjän tehtävä pakata tuotteet siten, että ne ovat suojassa sateelta, kylmältä ja kuumalta. Siinä tapauksessa, että tuotteet ovat vahingoittuneet pakkaukseltaan, mutta itse tuote on ehjä, Shippii ei tarjoa rahanpalautusta.
Mikäli ilmoitat vaurioituneista tuotteista tarjoamatta Shippiille riittäviä todisteita vaurioiden näkemiseksi, teemme kuitenkin reklamaation kuljettajalle ja rahanpalautus tehdään, mikäli kuljettaja hyväksyy reklamaation. Käsittelyaika riippuu kuljetusyhtiöstä ja se saattaa olla jopa 3 kuukautta tai enemmän.
Miten teen reklamaation
Otamme reklamaatioita vastaan ainoastaan tämän linkin kautta click here jossa sinua pyydetään täyttämään tarkat tiedot. Reklaamatio-osastomme lukee reklamaatiosi ja ottaa sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.
Huom! Jos reklamaatiota ei ole tehty neljän päivän kuluessa, se saatetaan hylätä. Tämä siksi, että kuljetusyhtiöillä, joiden kanssa työskentelemme, on aikarajat, joita joudumme noudattamaan.
Mihin toimitamme?
Tarjoamme useita toimitusvaihtoehtoja Tanskaan, Suomeen, Norjaan, Ruotsiin, Saksaan ja Sveitsiin. Muista aina tarkistaa toimituksen omalle postinumerollesi. Hinnat ja toimitusvaihtoehdot voivat vaihdella alueittain ja seuduittain. Huomaathan, että on asiakkaan vastuulla antaa oikea osoite tilausta tehdessä. Rahanpalautusta ei voida tehdä, jos olet tehnyt tilauksen väärään maahan tai osoitteeseen.
Maksutavat
Tarjoamme seuraavat maksutavat: PayPal-maksu, Visa ja MasterCard. Shippii GmbH käyttää Quickpaytä maksupalveluna.
Toimitushinnat
Hinnat kuljetukselle pitää tarkistaa laskuristamme. Hinnat vaihtelevat tilauksen painon, valitun kuljettajan ja postinumeron perusteella. Hinnat voivat vaihdella päivittäin, sillä ne perustuvat kuljettajilta saamiimme hintoihin.