logo
Shippii toimitus

Lisää sitten tilausvahvistuksesi kaupasta osoitteeseen order@shippii.com ja vastaanota tarkistuslinkkisi sähköpostitse

Shippii_Delivery_guy
Tarvitsetko kuljetusta tilauksellesi?
Klikkaa tästä
delivery_Gay
Shippii toimituslaskin
-
Muokata
Tilaa toimitus nyt
Haluatko laskea lähetyksesi hinnan?
Klikkaa tästä
calculator

FAQ

Kuinka voimme auttaa sinua?

Toimitustiedot

Ennen kuin otat yhteyttä asiakastukeen kysyäksesi lähetyksesi sijaintia, pyydämme sinua tarkistamaan seurantalinkin, jonka olemme lähettäneet sinulle, kun lähetys oli valmis kuljetusyrityksen noutoa varten. Voi kulua muutama päivä ennen kuin seurantalinkki päivitetään.

Covid-19: n vuoksi saattaa esiintyä viiveitä. Mahdolliset viivästykset kuljetuksessa riippuvat valitusta kuljetusliikkeestä ja ovat heidän vastuullaan. Shippii seuraa kuitenkin lähetyksiäsi ja auttaa reklamoimaan ja hyvittämään tarvittaessa.

Arvioitu toimitusaika jokaiseen maahan:
Suomi: 9 työpäivää
Tanska: 2-5 työpäivää
Ruotsi: 2-5 työpäivää


Huomaa, että toimitusaikaa voidaan pidentää odottamattomien viivästysten sattuessa. Suomalaisten tilausten toimitusaikaa voidaan pidentää jopa 10 päivällä ja tanskalaisten ja ruotsalaisten tilausten osalta jopa 5 työpäivään. Jos seurantalinkissäsi ei ole päivityksiä ja se on viivästynyt merkittävästi arvioidun toimitusajan suhteen, ota yhteyttä asiakastukeemme. Jos tilauksesi sisältää useita paketteja, niitä ei välttämättä toimiteta samaan aikaan.

Kuljetusyritykset, joiden kanssa työskentelemme, ottavat sinuun yhteyttä joko tekstiviestillä, sähköpostilla tai puhelimitse ilmoittaakseen, milloin lähetyksesi toimitetaan.

Hyvitys

Shippii auttaa sinua vain rahdin palautuksessa, koska tämä on palvelu, jonka ostit meiltä. Kadonnut tai vahingoittunut tuote hyvitetään myymälästä.
Shippii laskee palautuksen saamiesi kilojen perusteella nähdäkseen, muuttuuko kuljetushinta.
Jos reklamoit kadonnutta tai vaurioitunutta tuotetta: Täytä pyydetyt tiedot korvauslomakkeellamme, niin määritämme, onko hyvitys sinun tapauksessasi voimassa. Jos vaatimus hyväksytään, maksamme hyvityksen ja summa palautetaan tilillesi 2-5 arkipäivän kuluessa.

Jos kuljetusyritys ei ole vielä rekisteröinyt lähetystäsi: Pyydämme sinua ensin odottamaan 5-10 työpäivää kohdemaasta riippuen. Viiveitä voi esiintyä pidempään, ja useimmiten lähetykset saapuvat lopulta. Emme voi maksaa hyvitystä, ellei tiettyä aikaa ole kulunut arvioidusta toimitusajasta. Tanskaan tai Ruotsiin tehtyjen tilausten hyvitys voidaan palauttaa viiden päivän viivästymisen jälkeen. Suomeen tehdyistä tilauksista hyvitys voidaan tehdä 10 päivän viivästymisen jälkeen. Shippii ei voi palauttaa rahaa, jos haluat peruuttaa kuljetuksesi sen jälkeen, kun se on lähetetty. Tämä johtuu siitä, että Shippii tarjoaa palvelua, jota pidetään siten käytettynä.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos haluat peruuttaa, mutta lähetys on jo poistunut varastosta, emme voi peruuttaa kuljetusta. Voit kuitenkin evätä toimituksen, jos olet tilannut toimituksen kotiisi. Kuljettaja palauttaa tuotteet takaisin kauppaan. Jos olet maksanut toimituksesta noutopisteeseen, lähetys palautetaan, jos sitä ei noudeta 14 päivän kuluessa.
Huomaa, että sinulla on velvollisuus ottaa yhteyttä myymälään saadaksesi palautuksen tuotteista. Jos peruutat kuljetuksesi ennen tilauksesi lähettämistä, pyydämme sinua peruuttamaan tilauksen ensin kaupan kanssa. Vapautamme sitten varatun summan takaisin tilillesi. Summan pitäisi olla käytettävissä kerralla.

Jos lähetys on palautettu, saanko hyvityksen?

Jos rahdinkuljettaja on palauttanut lähetyksen vahingon tai muun vastaavan vuoksi, voimme hyvittää rahdin. Pyydämme sinua täyttämään hakemuslomakkeen verkkosivustollamme, jotta voimme käsitellä asiasi.
Emme voi palauttaa rahtiasi, jos lähetys on palautettu, koska et noutanut pakettia ajoissa.

Jos paketti on palautettu, voiko Shippii lähettää sen uudelleen?

Ei. Jotta saat lähetyksen uudelleen, sinun on tehtävä uusi tilaus ja valittava toimitus uudelleen.

Muuta toimitustietoja tai toimitustyyppiä

Kun tilaus on maksettu, emme voi muuttaa toimitustapaa. Toimitusmuodon muuttamiseksi tilaus on peruutettava myymälässä ja Shippissä ja sinun on sitten tehtävä uusi tilaus. Puhelinnumeron vaihtaminen tai osoitteen korjaaminen voidaan tehdä ennen tilauksen lähettämistä. Voit tehdä tämän kirjoittamalla osoitteeseen contact@shippii.com ja muista lisätä tilausnumerosi. Jos sinun on vaihdettava Budbee toimituksesi -postinumerosi, varmista, että uusi postinumero sisältyy verkkosivustomme postinumeroluetteloon.

Vahingoittuneet tai kadonneet toimitukset

Jos olet saanut vaurioituneita tuotteita tai jos kuljetusyhtiö on ilmoittanut kadonneesta tuotteesta, noudata ohjeita tehdäksesi reklamaatio.

Vahingoittunut tuote: Jos havaitaan näkyviä vaurioita toimituksen yhteydessä tai kun otat paketin palvelupisteestä, tämä on ilmoitettava meille heti. Jos sinulla on kotiinkuljetus, sinun on kieltäydyttävä vastaanottamasta toimitusta, jos huomaat pakkauksessa vakavia vaurioita.
Jos hyväksyt toimituksen ja huomaat pakkauksen/kuormalavan sisällä olevan vaurion, ota seuraavat kuvat: Pakkauksen ulkopuoli, pakkauksen sisäpuoli, josta on selkeästi nähtävissä, miten tuotteet on pakattu, ja kuva jokaisesta vaurioituneesta tuote. Teidän on myös lähetettävä meille paketin tunnus, joka löytyy viivakoodin alla olevasta tarrasta. Sinun on ilmoitettava vahingosta meille 4 päivän kuluessa, tai reklamaatio hylätään.

Kadonnut tuote: Suomalaisten tilausten osalta, jos lähetys viivästyy yli 10 päivää tai jos kuljetusyhtiö on vahvistanut sen kadonneen ja et enää halua vastaanottaa tilaustasi, sinulla on oikeus peruuttaa ja saada hyvitys. Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakastukeen.
Tanskan ja Ruotsin tilauksissa, jos lähetys viivästyy yli 5 työpäivää tai kuljetusliike on vahvistanut sen kadonneen ja et enää halua vastaanottaa tilaustasi, sinulla on oikeus peruuttaa ja saada hyvitys. Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakastukeen.
Jos paketti on vahvistettu kadonneeksi, täytä reklamaatiolomake mahdollisimman pian.
Saat vahvistuksen reklamaatiostasi ja hyvityksen 5 työpäivän kuluessa.
Huomaa: Me Shippissä olemme vastuussa vain rahdin palautuksesta ja kaikki tuotteisiin liittyvät asiat on ohjattava myymälään.

Kuinka teen reklamaation?

Hyväksymme reklamaation seuraavan linkin napsauttamalla tätä , jossa sinua pyydetään täyttämään tietyt tiedot. Saat vahvistuksen reklamaatiostasi ja hyvityksen 5 työpäivän kuluessa. 

Minne me toimitamme?

Tarjoamme erilaisia toimitusvaihtoehtoja Tanskaan, Suomeen, Norjaan, Ruotsiin, Saksaan ja Sveitsiin.Muista aina tarkistaa toimitukset postinumeroosi. Hinnat ja toimitusvaihtoehdot voivat vaihdella alueittain ja alueittain.

Huomaa, että on asiakkaan vastuulla syöttää oikea osoite tilauksen yhteydessä. Hyvitystä ei voida myöntää, jos olet tehnyt tilauksen väärään maahan ja osoitteeseen.

Maksutavat

Tarjoamme sinulle seuraavat maksutavat: Paypal, Visa ja MasterCard. Shippii GmbH käyttää maksupalveluna Quickpayta.

Toimitushinnat

Toimitushinnat tulee tarkistaa laskurimme kautta. Hinnat vaihtelevat tilauksesi painon, valitun kuljetusyhtiön ja postinumerosi mukaan.

Hinnat voivat muuttua päivittäin, koska ne perustuvat kuljetusyhtiöiden antamiin hintoihin.