Lisää sitten tilausvahvistuksesi kaupasta osoitteeseen [email protected] ja vastaanota tarkistuslinkkisi sähköpostitse
Lisää sitten tilausvahvistuksesi kaupasta osoitteeseen [email protected] ja vastaanota tarkistuslinkkisi sähköpostitse
Kuinka voimme auttaa sinua?
Toimitustiedot
Ennen kuin otat yhteyttä asiakastukeemme koskien lähetyksen seurantaa, niin pyydämme sinua ystävällisesti tarkistamaan seurantalinkin, jonka lähetimme sinulle, kun lähetyksesi oli valmis noudettavaksi kuljetusliikkeen toimesta.
Lähetyksen seurantatila saattaa pysyä muuttumattomana pidemmän aikaa. Kuljettajat, joiden kanssa työskentelemme, eivät käytä GPS-seurantaa, mikä tarkoittaa, että uusien seurantatapahtumien näkeminen voi kestää muutaman päivän siitä, kun lähetys on lähetetty kaupan varastolta, kunnes se saapuu kohdemaahan. Tästä syystä voi kestää useita päiviä, ennen kuin näet päivityksiä seurantalinkissäsi sen jälkeen, kun valittu kuljetusyhtiösi on noutanut tilauksesi kauppojen varastolta.
Kuljetuksen viivästykset riippuvat valitusta kuljetusyhtiöstä ja ne ovat heidän vastuulla. Shippii auttaa kuitenkin seuraamaan lähetystäsi ja auttaa tarvittaessa reklamaatiossa ja hyvityksessä.
Arvioitu toimitusaika kullekin maalle:
Suomi: 7-10 työpäivää.
Tanska: 4-7 työpäivää.
Ruotsi: 4-7 työpäivää, jos noudetaan Saksasta ja 6-10 työpäivää, jos noudetaan Espanjasta.
Huomaa, että toimitusajat voivat pidentyä esimerkiksi sään, kiireisten kausien tai tullien jne. vuoksi. Normaaleissa olosuhteissa Suomen tilausten toimitusaikaa voi pidentyä jopa 10 arkipäivällä ja Tanskan ja Ruotsin tilausten toimitusaika aina 5 arkipäivää. Toimitusaika voi vielä pidentyä tästäkin eteenpäin. Jos seurantalinkilläsi ei ole päivityksiä ja se on viivästynyt huomattavasti arvioituun toimitusaikaan nähden, ota yhteyttä asiakastukeemme saadaksesi lisätietoja ja infoa.
Kun tilaus on valmis toimitettavaksi, kuljetusliikkeet, joiden kanssa työskentelemme, ottavat sinuun yhteyttä joko tekstiviestillä, sähköpostitse tai puhelimitse ja ilmoittavat, milloin lähetyksesi toimitetaan.
Ovikoodi
Mikäli kuljettaja tarvitsee ovikoodin päästäkseen asunnollesi, sinun pitää lisätä se Shippiin kassalla sille varattuun kenttään. Jos jätät kohdan tyhjäksi, eikä kuljettaja sen takia saa toimitettua tilaustasi, Shippii ei voi antaa sinulle rahanpalautusta kuljetuksesta.
Maksun palautus
Mikäli et voinut vastaanottaa tavaroitasi vaurioituneiden tuotteiden vuoksi tai jos tuotteesi ovat kadonneet kuljetuksen aikana, Shippii auttaa sinua reklamaatiossa. Lue lisää reklamaatioprosessista Vahinko tai kadonneet lähetykset -sarakkeesta.
Shippii laskee rahdin palautuksen saamatta jääneiden kilojen perusteella nähdäkseen, tuleeko kuljetushinnassa muutoksia.
Voit käyttää laskinta verkkosivuillamme www.shippii.com asettamalla vastaanottamasi tavaran painon ja katsoa samalla kuljetusvaihtoehdon hinnan.
Palautamme joko takaisin alkuperäiselle maksutavallesi tai teemme siirron pankkitilillesi Wisen kautta.
Shippii ei voi palauttaa maksua, jos haluat peruuttaa kuljetuksesi sen lähetyksen jälkeen. Tämä johtuu siitä, että Shippii tarjoaa palvelua, joka katsotaan sitten tehdyksi.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Jos haluat tehdä peruutuksen, mutta tilaus on jo lähtenyt varastolta, emme pysty perumaan kuljetusta. Koska Shippii vastaa vain kuljetuksesta, tavaroiden palauttaminen kaupalle on sovittava heidän kanssaan, eikä tapahdu Shippiin kustantamana.
Jos haluat peruttaa tilauksen, ennen kuin se on lähetetty, pyydämme ystävällisesti ensin perumaan tilauksen kaupan kanssa. Sen jälkeen vapautamme varaamamme summan takaisin tilillesi. Summan pitäisi olla käytettävissä välittömästi.
Jos lähetys on palautettu, voinko saada hyvityksen?
Jos rahdinkuljettaja on palauttanut lähetyksen vaurion tai vastaavan vuoksi, pyydämme sinua ystävällisesti täyttämään verkkosivuillamme olevan reklamaatiolomakkeen, jotta voimme käsitellä asiasi.
Emme voi hyvittää rahtiasi, jos lähetys on palautettu sen vuoksi, ettet ole noutanut pakettia ajoissa, et ole tarjonnut ovikoodia tai muuta vastaavaa.
Shippii tarkistaa mahdollisuudet lähettää tilauksen uudelleen asiakkaalle, tietenkin palautussyyn mukaan uudelleentoimitusmaksun maksaa Shippii tai asiakas.
Jos paketti on palautunut, voiko Shippii lähettää sen uudestaan?
Tässä tapauksessa otathan yhteyttä tukeemme, jotta voimme tarkistaa, voimmeko tehdä uudelleenlähetyksen. Riippuen palautumisen syystä, uudelleenlähettämisen maksaa joko Shippii, tai asiakas.
Lähetystietojen tai toimitustavan muuttaminen
Kun tilaus on maksettu, emme voi muuttaa toimitustapaa. Toimitustavan muuttamiseksi tilaus pitää peruuttaa sekä kaupassa, että Shippiillä ja sen jälkeen sinun pitää tehdä uusi tilaus. Tätä ei voida tehdä, jos tilaus on jo lähetetty. Puhelinnumeron tai osoitteen muuttaminen voidaan tehdä, ennen kuin tilaus on lähetetty. Voit tehdä sen ottamalla yhteyttä ja muistamalla antaa tilausnumerosi.
Vaurioituneet tai kadonneet lähetykset
Jos olet vastaanottanut vahingoittuneita tuotteita tai jos rahdinkuljettaja on ilmoittanut kadonneesta, noudata reklamaation ohjeita.
Vahinko:
Näkyviä vaurioita toimituksen yhteydessä tai kun paketti noudetaan palvelupisteestä. Näistä tapauksista on ilmoitettava meille välittömästi.
Jos huomaat toimituksen jälkeen vaurion, ota kuvat: Ulkopakkaus, pakkauksen sisäpuoli, josta näkyy selvästi kuinka tuotteet on pakattu, sekä kuva jokaisesta vaurioituneesta tuotteesta. Pyydämme sinua myös lähettämään meille paketin tunnuksen, joka löytyy osoitetarrasta viivakoodin alta. Sinun on ilmoitettava vahingosta meille 4 päivän kuluessa, tai vaatimus voidaan hylätä. Hyväksymme vaatimuksen verkkolomakkeen kautta, joka löytyy verkkosivuiltamme.
Kadonnut:
Jos kuljetusyhtiö on vahvistanut pakettisi kadonneen, täytä korvaushakemus mahdollisimman pian
Huomautus!
Teemme kaikkemme lähettääksemme sinulle vahvistuksen vaatimuksestasi 5 arkipäivän kuluessa. Kun olemme saaneet sinulta kaikki vaatimuksen tekemiseen tarvittavat tiedot, lähetämme reklamaation edelleen rahdinkuljettajillemme, mutta hyvitys sinulle suoritetaan vain, jos rahdinkuljettaja hyväksyy vaatimuksen. Huomaa, että tämä voi kestää jopa 3 kuukautta tai enemmän joissakin tapauksissa kuljetusyhtiöstä riippuen.
Kuljetuksen aikana saattaa esiintyä äärimmäisiä sääolosuhteita, jotka voivat vaikuttaa tuotteisiisi. Shippii ei kuitenkaan voi olla vastuussa tästä, sillä myymälän vastuulla on pakata tuotteet sateelta, kylmältä ja kuumuudelta suojaavaan pakkaukseen.
Mikäli tuotteissa on vaurioita pakkauksessa, mutta itse tuote on ehjä - Shippii ei hyväksy hyvitystä.
Miten teen reklamaation
Otamme reklamaatioita vastaan ainoastaan tämän linkin kautta click here jossa sinua pyydetään täyttämään tarkat tiedot. Reklaamatio-osastomme lukee reklamaatiosi ja ottaa sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.
Huom! Jos reklamaatiota ei ole tehty neljän päivän kuluessa, se saatetaan hylätä. Tämä siksi, että kuljetusyhtiöillä, joiden kanssa työskentelemme, on aikarajat, joita joudumme noudattamaan.
Mihin toimitamme?
Tarjoamme useita toimitusvaihtoehtoja Tanskaan, Suomeen, Norjaan, Ruotsiin, Saksaan ja Sveitsiin. Muista aina tarkistaa toimituksen omalle postinumerollesi. Hinnat ja toimitusvaihtoehdot voivat vaihdella alueittain ja seuduittain. Huomaathan, että on asiakkaan vastuulla antaa oikea osoite tilausta tehdessä. Rahanpalautusta ei voida tehdä, jos olet tehnyt tilauksen väärään maahan tai osoitteeseen.
Maksutavat
Tarjoamme seuraavat maksutavat: PayPal-maksu, Visa ja MasterCard. Shippii GmbH käyttää Quickpaytä maksupalveluna.
Toimitushinnat
Hinnat kuljetukselle pitää tarkistaa laskuristamme. Hinnat vaihtelevat tilauksen painon, valitun kuljettajan ja postinumeron perusteella. Hinnat voivat vaihdella päivittäin, sillä ne perustuvat kuljettajilta saamiimme hintoihin.