Lisää sitten tilausvahvistuksesi kaupasta osoitteeseen [email protected] ja vastaanota tarkistuslinkkisi sähköpostitse
Lisää sitten tilausvahvistuksesi kaupasta osoitteeseen [email protected] ja vastaanota tarkistuslinkkisi sähköpostitse
Kaikki hinnat osoitteessa shippii.com näytetään paikallisessa valuutassa. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin emmekä ota vastuuta mahdollisista painovirheistä.
Maksamalla rahdin hyväksyt hinnan, joka on esitetty sinulle kassalla. Tämä tarkoittaa, että Shippii ei ole velvollinen palauttamaan sinulle rahaa, jos muutat mieltäsi.
Tarjoamme sinulle seuraavat vaihtoehdot: Maksu Paypalilla, Visalla ja MasterCardilla. Shippii GmbH käyttää maksupalveluna Quickpay-palvelua. Quickpay toimii korkeimmalla turvallisuustasolla ja on PCI Security Standard Councilin sertifioima. Shippii GmbH käyttää suojausprotokollaa SSL, joka tulee sanoista Secure Socket Layer. Kaikki korttitiedot ja yksityiset tiedot ovat salattuja, eivätkä ne ole nähtävissä Shippii GmbH:ssa tai Quickpayssa.
Lähetyksen seurantatila voi pysyä muuttumattomana pidemmän aikaa. Kuljettajat, joiden kanssa työskentelemme, eivät käytä GPS-seurantaa, mikä tarkoittaa, että uusien seurantatapahtumien päivittyminen voi kestää useitapäiviä siitä, kun lähetys on laitettu eteenpäin myymälästä, kunnes se saapuu seuraavaan paikkaan tai kohdemaahan. Tästä syystä voi kestää useita päiviä, ennen kuin näet päivityksiä seurantalinkissäsi sen jälkeen, kun valittu kuljetusyhtiö on noutanut tilauksesi myymälän varastosta. Kuljetuksen viivästykset riippuvat valitusta kuljetusyhtiöstä ja ne ovat heidän vastuullaan. Shippii auttaa kuitenkin seuraamaan lähetystäsi ja auttaa tarvittaessa reklamaatiossa ja hyvityksessä.
Arvioidut toimitusajat eri maihin:
Huomaa, että toimitusajat voivat pidentyä esimerkiksi sään, kiireisten kausien tai tullien jne. vuoksi. Normaaleissa olosuhteissa Suomen tilausten toimitusaika saattaa pidentyä jopa 10 työpäivällä ja Tanskan sekä Ruotsin tilausten toimitusaika aina 5 työpäivällä. Joissakin tilanteissa toimitusaika saattaa vielä pidentyä vielä näistäkin viivästyksistä. Jos seurantalinkilläsi ei ole päivityksiä ja se on viivästynyt huomattavasti arvioituun toimitusaikaan nähden, ota yhteyttä asiakastukeen saadaksesi lisätietoja ja infoa.
Jotta voimme tutkia asiasi puuttuvan lähetyksen varalta, sinun on ilmoitettava meille, että et ole saanut lähetystäsi 30 päivän sisällä siitä kun tilauksesi on noudettu myymälästä. Suosittelemme myös lukemaan toimitusajoistamme usein kysytyistä kysymyksistämme.
Kun tilaus on valmis toimitettavaksi, kuljetusliikkeet, joiden kanssa työskentelemme, ottavat sinuun yhteyttä joko tekstiviestillä, sähköpostitse tai puhelimitse ja ilmoittavat, milloin lähetyksesi toimitetaan.
Ovikoodi: Mikäli kuljettaja tarvitsee ovikoodin päästäkseen sisään rakennukseen, sinun on lisättävä se Shippiin tilaustietoihin sille varattuun kenttään. Jos jätät kentän tyhjäksi eikä kuljettaja voi toimittaa lähetystäsi, Shippii ei voi hyvittää sinulle rahtia.
Jos olet vastaanottanut vahingoittuneita tuotteita tai jos rahdinkuljettaja on ilmoittanut kadonneesta paketista, noudata reklamaation laatimisohjeita.
Vahinko: Näkyviä vaurioita toimituksen yhteydessä tai kun paketti noudetaan palvelupisteestä. Näistä tapauksista on ilmoitettava meille välittömästi.
Jos huomaat toimituksen jälkeen vaurion, ota kuvat: Ulkopakkaus, pakkauksen sisäpuoli, josta näkyy selvästi kuinka tuotteet on pakattu, sekä kuva jokaisesta vaurioituneesta tuotteesta. Pyydämme sinua myös lähettämään meille paketin tunnuksen, joka löytyy osoitetarrasta viivakoodin alta. Sinun on ilmoitettava vahingosta meille 4 päivän kuluessa, tai vaatimus voidaan hylätä. Hyväksymme vaatimuksen verkkolomakkeen kautta, joka löytyy verkkosivuiltamme.
Kadonnut: Jos kuljetusyhtiö on vahvistanut pakettisi kadonneen, täytä korvaushakemus mahdollisimman pian.
Huomautus!
Teemme kaikkemme lähettääksemme sinulle vahvistuksen vaatimuksestasi 5 arkipäivän kuluessa. Kun olemme saaneet sinulta kaikki vaatimuksen tekemiseen tarvittavat tiedot, lähetämme reklamaation edelleen rahdinkuljettajillemme, mutta hyvitys sinulle suoritetaan vain, jos rahdinkuljettaja hyväksyy vaatimuksen.
Huomaa, että tämä voi kestää jopa 3 kuukautta tai enemmän joissakin tapauksissa kuljetusyhtiöstä riippuen.
Kuljetuksen aikana saattaa esiintyä äärimmäisiä sääolosuhteita, jotka voivat vaikuttaa tuotteisiisi. Shippii ei kuitenkaan voi olla vastuussa tästä, sillä myymälän vastuulla on pakata tuotteet sateelta, kylmältä ja kuumuudelta suojaavaan pakettiin.
Mikäli tuotteissa on vaurioita pakkauksessa, mutta itse tuote on ehjä - Shippii ei hyväksy hyvitystä.
Shippii laskee rahdin palautuksen saamatta jääneiden kilojen perusteella nähdäkseen, tuleeko kuljetushinnassa muutoksia.
Voit käyttää laskinta verkkosivuillamme www.shippii.com asettamalla vastaanottamasi tavaran painon ja katsoa samalla kuljetusvaihtoehdon hinnan.
Palautamme joko takaisin alkuperäiselle maksutavallesi tai teemme siirron pankkitilillesi Wisen kautta.
Shippii varaa oikeuden veloittaa 10 %:n käsittelymaksun toimituskuluista kaikista peruutetuista tilauksista, jotka on luotu ja maksettu Shippiissä, mutta joita ei ole lähetetty. Tämä voi olla tilauksen peruuttaminen valitussa liikkeessä tai myymälä, joka ei pysty tai kieltäytyy toimittamasta tilattua pakettia ja/tai kuormalavoja Shippiin noutopalveluun.
Shippii ei voi palauttaa maksua, jos haluat peruuttaa kuljetuksesi sen lähetyksen jälkeen. Tämä johtuu siitä, että Shippii tarjoaa palvelua, joka katsotaan sitten käytetyksi.
Shippii palauttaa paketit lähettäjälle oman harkintansa mukaan tai hävittää paketin, jos Shippii tai sopimusrahdinkuljettaja ei jostain syystä pysty toimittamaan pakettia vastaanottajalle (esim. jos sitä ei noudeta ajoissa, ilman ovikoodia jne.) .
Paketin hävittäminen tai palauttaminen tapahtuu asiakkaan kustannuksella (sisältäen säilytyskulut, maksut, verot ja tullimaksut). Shippii tarkistaa mahdollisuudet lähettää tilauksen uudelleen asiakkaalle ja palautussyyn mukaan uudelleentoimitusmaksun maksaa Shippii tai asiakas.
Rajoittamatta kaikkia muita Shippiin oikeuksia, asiakkaan tulee pitää Shippii vastuuttomana kaikista kuluista, sakoista tai kuluista, jotka liittyvät tällaiseen hävittämiseen, palauttamiseen tai vaihtoehtoiseen toimitukseen.
Asiakas on vastuussa kaikkien sovellettavien tullimääräysten noudattamisesta. Asiakas korvaa Shippiin kaikista vaatimuksista ja pitää Shippiin vastuuttomana kaikista kuluista ja velvoitteista, joita Shippiille aiheutuu erikoistavaroiden tullauksen yhteydessä sekä kaikista kuluista tai vaatimuksista, jotka liittyvät kuljetuksesta ja kuljetuksesta aiheutuviin kulutusveroihin tai tullimaksuihin. erikoistuotteiden toimitus.
Löydät lisätietoja alla olevista linkeistä sääntöihin tavaroiden kuljettamisesta Saksasta:
Tanskaan: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1648296&vId=0
Ruotsiin: https://www.tullverket.se/sv/privat/handlapanatet.4.7df61c5915510cfe9e7104fe.html
Shippii käsittelee erikoistavaroita samalla tavalla ja samoilla ehdoilla kuin kaikki muut Shippiin kuljettamat paketit.
Rajoittamatta kaikkia muita Shippiin oikeuksia, asiakkaan tulee pitää Shippii vastuuttomana kaikista kuluista, sakoista tai kuluista, jotka liittyvät tällaiseen hävittämiseen, palauttamiseen tai vaihtoehtoiseen toimitukseen.
Shippii GmbH pidättää oikeuden tallentaa tietoja tilauksestasi. Tämä sisältää toimitustiedot ja yhteystiedot. Toimitustietosi ja yhteystietosi tallennetaan 5 vuoden ajan yleisen tietosuoja-asetuksen (2016/679) mukaisesti. Kuljettajalle välitetään vain tarpeelliset tiedot, joita ei siirretä kolmansille osapuolille.
Evästeet
Shippii GmbH käyttää evästeitä optimoidakseen sivuston ja sen toimintoja. Evästeet voidaan aina haluttaessa poistaa.
Shippii GmbH käyttää Google Analyticsia, mikä tarkoittaa, että tilastojärjestelmät keräävät tietoa siitä, kuinka vierailijamme ovat päässeet Shippiin ja toimittavat meille tiedot. Sivuston www.shippii.com käyttäjänä olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä yllä kirjoitettuihin kysymyksiin liittyvissä kysymyksissä. Kaikki kysymykset tulee lähettää osoitteeseen [email protected]