logo
Shippii toimitus

Lisää sitten tilausvahvistuksesi kaupasta osoitteeseen order@shippii.com ja vastaanota tarkistuslinkkisi sähköpostitse

Shippii_Delivery_guy
Tarvitsetko kuljetusta tilauksellesi?
Klikkaa tästä
delivery_Gay
Shippii toimituslaskin
-
Muokata
Tilaa toimitus nyt
Haluatko laskea lähetyksesi hinnan?
Klikkaa tästä
calculator

Käyttöehdot


1. Hinnat

Kaikki hinnat shippii.com-sivustolla ovat paikallisessa valuutassa. Pidätämme oikeuden hintojen muuttamiseen, emmekä ota vastuuta painovirheistä.

Maksamalla rahdin, hyväksyt kassalla sinulle ilmoitetun hinnan. Tämä tarkoittaa, että Shippii ei ole velvollinen tekemään rahanpalautusta, jos muutat mielesi.

2. Maksaminen

Tarjoamme seuraavat vaihtoehdot: PayPal-maksu, Visa ja MasterCard. Shippii GmbH käyttää Quickpaytä maksupalveluna. Quickpay toimii korkeimmalla turvallisuustasolla ja on PCI Security Standard Councilin sertifioima. Shippii GmbH käyttää SSL (Secure Sockets Layer) -salausprotokollaa. Kaikki kortti- ja henkilökohtaiset tiedot ovat salattuja, eikä kukaan Shippii GmbH:ssa tai Quickpayssä pysty näkemään niitä.

3. Toimitus

Tilauksen lähetysseuranta saattaa myös pysyä muuttumattomana pidemmän aikaa. Kuljettajat, joiden kanssa työskentelemme, eivät käytä GPS-seurantaa. Tämä tarkoittaa, että seurantapäivityksiä ei välttämättä näy useampaan päivään tilauksen ollessa kuljetuksessa paikasta toiseen. Siksi voi kestää useita päiviä, että seurantalinkkiin ilmestyy päivityksiä sen jälkeen, kun kuljetusyhtiö on noutanut tilauksen kaupan varastolta. Mahdolliset viivästykset riippuvat valitusta kuljettajasta ja ovat kuljettajan vastuulla. Shippii kuitenkin auttaa lähetysten seurannassa, sekä tarvittaessa reklamaatioiden ja mahdollisten rahanpalautusten kanssa.

Arvioidut toimitusajat eri maihin:

  • Finland: 7-10 working days
  • Suomi: 4-7 työpäivää
  • Tanska 4-7 työpäivää

Huomioithan, että toimitusajat saattavat pitkittyä esimerkiksi sään, tilausmäärien, tullin, tai muun vastaavan syyn takia. Normaaleissa olosuhteissa Suomalaisten tilausten toimitusaikaa voidaan pidentää 10 päivällä, tanskalaisten ja ruotsalaisten 5 työpäivällä ja joskus pidempäänkin. Jos lähetysseurannassa ei ole lainkaan päivityksiä ja toimitus on merkittävästi viivästynyt arvioituun toimitusaikaan nähden, otathan yhteyttä asiakastukeemme.

Kun tilaus on valmiina toimitettavaksi, käyttämämme kuljettajat ottavat sinuun yhteyttä tekstiviestitse, sähköpostilla tai puhelimitse ilmoittaakseen sinulle, milloin tilaus toimitetaan.

Ovikoodi: Jos kuljettaja tarvitsee ovikoodin päästäkseen asunnollesi, on koodi lisättävä Shippiin kassalla sille varattuun kenttään. Jos jätät koodin antamatta, eikä kuljettaja voi toimittaa lähetystä, Shippii ei voi antaa rahanpalautusta kuljetuksesta.

4. Kuljetuksen aikana vaurioituneet pakkaukset

Mikäli saat vaurioituneita tuotteita, tai jos kuljettaja on ilmoittanut vaurioista, toimi reklamaationteko-ohjeiden mukaisesti.

Vaurio: Näkyvät vauriot toimitusta vastaanotettaessa, tai kun noudat paketin noutopisteestä. Nämä tapaukset tulee ilmoittaa meille välittömästi.

Jos havaitset vaurioita toimituksen jälkeen, otathan valokuvan ulkopakkauksesta, sekä pakkauksen sisältä niin, että on selkeästi nähtävissä, miten tuotteet oli pakattu Ota myös valokuva jokaisesta vaurioituneesta tuotteesta. Tarvitsemme myös paketin numeron, joka löytyy lähetystarrasta viivakoodin alapuolelta. Vaurioista tulee ilmoittaa meille 4 päivän kuluessa, muuten reklamaatio hylätään. Otamme reklamaatioita vastaan nettisivuiltamme löytyvän reklamaatiolomakkeen kautta. Teemme kaikkemme lähettääksemme sinulle vahvistuksen reklamaatiosta ja tehdäksemme sinulle rahanpalautuksen 5 työpäivän kuluessa.

Katoaminen: Pakettia ei katsota kadonneeksi, ennen kuin 5-10 työpäivää on kulunut arvioidusta saapumisajasta. Täytähän reklamaatiokaavakkeen mahdollisimman pian, jos pakettisi on kadonnut. Saat vahvistuksen reklamaatiostasi ja rahanpalautuksen 5 työpäivän kuluessa.

Huom!

Kuljetuksen aikana saattaa olla äärimmäisiä sääolosuhteita, jotka saattavat vaikuttaa tuotteisiisi. Shippii ei kuitenkaan voi ottaa tästä vastuuta, sillä on myyjän tehtävä pakata tuotteet siten, että ne ovat suojassa sateelta, kylmältä ja kuumalta.

Siinä tapauksessa, että tuotteet ovat vahingoittuneet pakkaukseltaan, mutta itse tuote on ehjä, Shippii ei tarjoa rahanpalautusta.

Mikäli ilmoitat vaurioituneista tuotteista tarjoamatta Shippiille riittäviä todisteita vaurioiden näkemiseksi, teemme kuitenkin reklamaation kuljettajalle ja rahanpalautus tehdään, mikäli kuljettaja hyväksyy reklamaation. Käsittelyaika riippuu kuljetusyhtiöstä ja se saattaa olla jopa 3 kuukautta tai enemmän.


5. Rahanpalautus

HUOM! Voidaksemme tutkia asian ja tehdä sinulle rahanpalautuksen, sinun pitää ilmoittaa meille 30 päivän kuluessa siitä, kun tilaus on lähtenyt varastolta, ettet ole vastaanottanut sitä. Luethan myös toimitusajoista FAQ-osiostamme.

Laskemme rahapalautuksen vastaanottamiesi tuotteiden painoon perustuen. Hinnat on jaettu kategorioihin painon perusteella.

Esimerkki :

postalcodes

Voit käyttää sivustollamme www.shippii.com olevaa laskuria laittamalla laskuriin vastaanottamiesi tuotteiden painon, jolloin näet hinnan käyttämällesi kuljetustavalle.

Shippii pidättää itselleen oikeuden periä 10 % hallinnollisen maksun sellaisten peruutettujen tilausten kokonaislähetysmaksusta, jotka on luotu ja maksettu, muttei lähetetty. Tämä saattaa liittyä itse kaupassa peruuttamaasi tilaukseen, tai tilaukseen, jossa kauppa ei ole voinut tai on kieltäytynyt toimittamasta paketteja ja/tai lavoja Shippiin noutopisteeseen.

6. Verot ja Tulli

Asiakas on vastuussa asiaan sovellettavien tullimääräysten noudattamisesta. Asiakas vapauttaa Shippiin kaikista vaatimuksista ja pitää Shippiitä syyttömänä liittyen kuluihin tai vaatimuksiin, joita Shippiihin kohdistuu koskien erityistavaran tulliselvitystä ja liittyen kuluihin tai vaatimuksiin kulutusveroista tai tullimaksuista, jotka johtuvat erityistavaran kuljettamisesta ja toimittamisesta.

Lisäinformaatiota liittyen sääntöihin tavaran kuljettamisesta Saksasta löydät seuraavista linkeistä:

Tanska: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1648296&vId=0

Ruotsi: https://www.tullverket.se/sv/privat/handlapanatet.4.7df61c5915510cfe9e7104fe.html

Suomi: https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/ulkomailta_suomeen/matkustajatuonti/netista_tilaaminen/

Shippii käsittelee erityistavaroita samoin ja samoilla ehdoilla, kuin kaikkia Shippiin käsittelemiä paketteja.

Shippii palauttaa paketit lähettäjälle oman harkintansa mukaan tai hävittää paketin, mikäli Shippii tai sovittu kuljettaja ei pysty toimittamaan pakettia vastaanottajalle (alkoholituotteiden kohdalla aikuiselle vastaanottajalle) mistä tahansa syystä.

Paketin hävitys tai palauttaminen tapahtuu asiakkaan kustantamana (mukaan lukien varastokulut, taksat, verot ja tullimaksut). Jos Shippii lähettää paketin takaisin asiakkaalle, paketti tullaan lähettämään alkuperäiseen toimitusosoitteeseen.

Vaarantamatta Shippiin muita oikeuksia, asiakas pitää Shippiitä viattomana kaikkiin kuluihin, sakkoihin, tai kustannuksiin, joita seuraantuu liittyen tämänkaltaiseen hävitykseen, palautukseen, tai vaihtoehtoiseen toimitukseen.

7. Turvallisuus ja tietojen kerääminen

Shippii GmbH pidättää oikeuden tallentaa informaatiota tilauksestasi. Tämä sisältää toimitus- ja yhteystiedot. Toimituksesi tiedot sekä yhteystietosi tallennetaan viideksi vuodeksi EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR, 2016/679) mukaisesti. Vain tarvittava tieto annetaan kuljettajalle ja sitä ei anneta kolmansille osapuolille.

Evästeet

Shippii GmbH käyttää evästeitä optimoidakseen sivustoa ja sivuston toimintaa. Evästeet voi aina halutessaan poistaa käytöstä.

Shippii GmbH käyttää Google-analytiikkaa, mikä tarkoittaa, että statistiikkasysteemit keräävät ja tarjoavat meille tietoa siitä, miten vierailijat käyttävät verkkosivustoa. Sivustomme www.shippii.com käyttäjänä olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä liittyen yllä olevaan tekstiin. Kaikki kysymykset tulisi lähettää osoitteeseen contact@shippii.com